شهردار سنندج با بیان اینکه یک ریال از طلب پیمانکاران شهرداری تاکنون پرداخت نشده است گفت: از استاندار و رئیس سازمان برنامه‌ریزی استان برای تزریق اعتبار به پروژه‌ها قول‌ مساعد گرفته‌ایم.
کد خبر: ۲۵۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 26 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، منوچهر فخری صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار کردستان از پروژه‌های عمران شهری سنندج در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت قابل قبول این پروژه‌ها در این بازدید ثابت کرد که ما روی حرف خود در راستای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر سنندج هستیم و خوشبختانه پروژه‌های راکدی که سال‌ها ابتر و راکد مانده بود در حال حاضر با پیشرفت مناسبی در حال اجراست و امیدواریم تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از بیشتر آنها باشیم.

وی گفت: اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا زمانی شیرینی و حلاوت لازم را دارد که در زمان و موعد تعیین شده به بهره‌برداری برسد تا مردم بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

شهردار سنندج در مورد نبود اعتبار کافی در شهرداری سنندج و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، خاطر نشان کرد: هنر ما این است که در شرایط بی‌پولی و رکود کار می‌کنیم و بستر فعال شدن پروژه‌هایی را که راکد بود فراهم ساخته‌ایم.

وی با بیان اینکه یک ریال از طلب پیمانکاران شهرداری تاکنون پرداخت نشده است، گفت: اعتماد به نفس در مجموعه کاری شهرداری و ایجاد بستر اعتماد در بین شهرداری و پیمانکاران یکی از مهم‌ترین دلایل همکاری و تعامل بسیار خوب پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری است.

فخری افزود: همین اعتماد به نفس و ایجاد بستر اعتماد موجب شده که همه پروژه‌های شهرداری در حال حاضر فعال و با پیشرفت خوبی در حال اجرا باشد.

وی با بیان اینکه پیمانکاران کمتر از 10 درصد از مطالبات خود را در اجرای پروژه‌ها دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: از استاندار و رئیس سازمان برنامه‌ریزی استان برای تزریق اعتبار به پروژه‌ها قول‌ مساعد گرفته‌ایم و سعی خواهیم کرد در شهرداری نیز بسترهای لازم برای تأمین بخشی از اعتبارات مورد نیاز فراهم سازیم.

منبع: فارس



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار