معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار کردستان به نمود دستاوردهای برجام در کردستان اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های سرکنسول ایران در سلیمانیه 20 سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در کردستان اعلام آمادگی کرده‌اند که این فرصت را نباید به هیچ وجه از دست داد.
کد خبر: ۲۲۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 01 May 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، حسین فیروزی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با بیان اینکه مدیران باید نهایت خطرپذیری را در دستور کار قرار دهند اظهار کرد: متاسفانه در سازمان‌ها و ادارات به دلیل فرآیندهای بروکراتیک حداکثر خطرگریزی وجود دارد که باید این روند معکوس شود.

وی با اشاره به انجام برخی اقدامات در حوزه سرمایه گذاری میزان آن را ناکافی دانست و گفت: در حوزه سرمایه گذاری زمان و سرعت از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در صورت تعلل سرمایه گذار به جای دیگری می رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار کردستان به نمود دستاوردهای برجام در کردستان اشاره و تصریح کرد: با رایزنی‌های سرکنسول ایران در سلیمانیه 20 سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در کردستان اعلام آمادگی کرده‌اند که این فرصت را نباید به هیچ وجه از دست داد.

وی سرمایه گذاری را لازمه تولید و اشتغال در استان کردستان ذکر کرد و گفت: هر مدیری در روند سرمایه گذاری اخلال ایجاد کند باید معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار