نماینده سقز و بانه در تذکر شفاهی
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در زمان انتخابات و پس از آن وعده‌های بسیاری برای باز شدن بازارچه‌های مرزی داده‌‌اید اما هیچ کدام عملی نشده است.
کد خبر: ۱۹۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 06 March 2016

به گزارش تابناک کردستان، محسن بیگلری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از ملت بزرگ ایران به خاطر خلق حماسه 7 اسفند و حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی در تذکری به رئیس جمهور اظهار کرد: در این ایام برای همه نمایندگان و کاندیداها بیشتر از هر زمان دیگر مشخص شد که بیکاری چه بلایی بر سر مردم آورده است.

وی گفت: لازم و ضروری است اولویت دولت و مجلس ریشه‌کن کردن بیکاری و یا حداقل کاهش آن باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر کشور تصریح کرد: آیا خبر دارید مردم در مرزها از بیکاری چه می‌کشند؟ جناب آقای رحمانی فضلی چرا مرزها را بسته‌اید؟ آیا کارخانه‌ای برای ایجاد اشتغال تاسیس کرده‌اید؟

وی با بیان اینکه باید مشخص شود دولت و وزارت کشور چه تدبیری برای بستن مرزهای کشور داشته است، گفت: در حال حاضر بسیاری از مردم از سر ناچاری در مرزها مشغول کول بری شده‌اند.

بیگلری افزود: متاسفانه در زمان انتخابات و پس از آن وعده‌های بسیاری برای باز شدن بازارچه‌های مرزی داده‌‌اید اما هیچ کدام عملی نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید برای کاهش آمار بیکاری فکری اساسی شود.

منبع: خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار