درکشور کلینیک شیمی‌درمانی سرپایی نداریم و برای نخستین‌بار در همدان این اقدام انجام می‌شود و کلیه خدمات هم برای بیماران مبتلا به سرطان رایگان است.
کد خبر: ۱۸۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 20 February 2016

یک فوق تخصص خون و آنکولوژیست در همدان گفت: بیماران سرطانی همدان به صورت رایگان شیمی‌درمانی می‌شوند.

به گزارش ایسنا،دکتر "محمد عباسی"اظهار کرد: کلینیک تخصصی امام خمینی(ره) به همت دانشگاه علوم پزشکی استان همدان راه‌اندازی شده و در آن به بیماران سرطانی ارائه خدمات می‌شود.

وی افزود: در کشور کلینیک شیمی‌درمانی سرپایی نداریم و برای نخستین‌بار در همدان این اقدام انجام می‌شود و کلیه خدمات هم برانداریمی بیماران مبتلا به سرطان رایگان است.

این فوق تخصص خون و سرطان تاکید کرد: این کلینیک دولتی از نظر تجهیزات بسیار غنی بوده و از بیمارستان‌های خصوصی تهران کمتر نیست.

وی با بیان اینکه این کلینیک ماهیانه هزار و 200 بیمار را پذیرش می‌کند، تصریح کرد: این کلینیک 54 تخت دارد و تعداد 6 پرستار، یک پزشک و یک منشی به همراه نیروهای خدماتی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

این فوق تخصص خون و سرطان تصریح کرد: پس از شیمی‌درمانی یکی از نیازهای مهم بیماران سرطانی رادیوتراپی است که متاسفانه تاکنون به صورت دولتی در اختیار بیماران قرار نگرفته است.

دکتر عباسی گفت: دستگاه‌های رادیوتراپی خریداری و بودجه آن هم تأمین شده که با ساخت مرکز سرطان در بیمارستان بعثت بیماران می‌توانند از رادیوتراپی دولتی بهره ببرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار