معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد اشتغال برای ۵۰ درصد از بیکاران جویای کار استان در سال ۹۴ در اولویت مدیریت استان و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۱۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳ 15 March 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، تقی کهوریان در هفدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تاکنون بیشترین جلسات تشکیل شده در استان مربوط به این کارگروه است.

وی تصریح کرد: این جلسات با مشارکت فعال اعضا تلاش شده است تا با رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری ضمن تثبیت شغل‌های ایجاد شده، زمینه اشتغال جدید نیز فراهم شود.

کهوریان افزود: در این باره مقرر شد تا طبق تاکیدات استاندار آذربایجان‌غربی و سیاست‌های معاونت برنامه‌ریزی از سال آینده با تدوین برنامه‌های عملیاتی بحث اشتغال در رابطه با واحدهای راکد و نیمه فعال و طرح‌های نیمه تمام که به سرمایه در گردش و سرمایه ثابت نیاز دارند با بهره‌گیری از قانون خروج از رکود با جدیت دنبال شود.

وی پرهیز از روزمرگی و عادت‌زدگی دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: آسیب‌شناسی برنامه‌های اجرایی به اثر بخشی آنها کمک خواهد کرد و این مهم یکی از اصول ترقی و پیشرفت است.

در این جلسه مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در رابطه با آسیب‌شناسی بحث آموزش و مهارت‌آموزی برنامه پنجم توسعه و اولویت‌های برنامه ششم و سال 94 و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در رابطه با عملکرد طرح‌های خود اشتغالی در استان گزارش ارائه کردند.

در این جلسه آخرین وضعیت اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان توسط بانک‌های عامل بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار