استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات مسکن برای خانه‌دار کردن مردم، تسریع و جبران عقب‌ماندگی بانک ملی در پرداخت تسهیلات یادشده را ضروری دانست.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰ 05 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی، ۱۶ فروردین در نشست با عضو هیأت‌مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران اظهار کرد: با توجه به اهمیت پرداخت تسهیلات مسکن برای خانه‌دار کردن مردم، تسریع و جبران عقب‌ماندگی بانک ملی در پرداخت تسهیلات مذکور ضروری است.

وی با بیان اینکه بانک ملی باید الگو باشد و به جایگاه پیشین خود برگردد، افزود: تخصیص منابع برای حوزه تولید دارای اهمیت بوده و در این راستا حمایت ویژه از چند واحد مشخص مورد انتظار است.

استاندار اردبیل با تأکید بر پرداخت تسهیلات تکلیفی به‌ویژه وام ازدواج، بیان کرد: همراهی و کمک بانک ملی در پیشبرد این امور که موجب امیدآفرینی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم است، اهمیت دارد.

عاملی با اشاره به اهمیت تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌ها در مسیر پیشرفت استان اردبیل، تصریح کرد: باید از منابع ملی هم به استان اختصاص تسهیلات داشته باشیم.

بانک ملی برای تزریق تسهیلات به حوزه مسکن اهتمام خواهد داشت

حسن مونسان، عضو هیأت‌مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران نیز در این نشست گفت: استان اردبیل جزو مراکز متعهد کشور است و ما باید به مردم این استان خدمات با کیفیت مناسب ارائه دهیم.

مونسان ادامه داد: قطعا بانک ملی در راستای انعقاد قرارداد و تزریق تسهیلات به حوزه مسکن اهتمام خواهد داشت.

عضو هیأت‌مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران اظهار کرد: همچنین برای ارتقای رتبه خود در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و عمل به تکالیف قانونی در این زمینه نیز تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار