مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به نیاز مبرم مرکز استان به زمین صنعتی، ناحیه صنعتی هل آباد در منطقه هیر شهرستان اردبیل ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 07 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم علایی ۱۷ اسفند در نشست مشترک با فرماندار شهرستان اردبیل ضمن بیان این خبر اظهار داشت: ایجاد ناحیه صنعتی هل آباد در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب و مراحل مطالعات امکان سنجی و مکان یابی آن به اتمام رسیده است و در مرحله تصویب در هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران قرار دارد.

وی مساحت ناحیه صنعتی هل آباد را در حدود ۵۰ هکتار برشمرد و افزود: تملک این ناحیه صنعتی از اراضی ملی در دست اقدام می‌باشد که در صورت تسریع دستگاه‌های دخیل در پاسخ به استعلامات نهایی، شاهد تملک و ایجاد آن در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه به علت استقبال سرمایه‌گذاران، احداث و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی جدید در دستور کار این شرکت قرار دارد، خاطرنشان کرد: توسعه شهرک‎ها و نواحی صنعتی جدید، از جمله اولویت‎های اصلی این شرکت برای استقرار واحد‌های تولیدی است که در این راستا، برنامه ریزی‎های مدون به منظور تامین زمین سرمایه‌گذاران جدید انجام شده است تا با ایجاد آن، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون صنعت استان باشیم.

علایی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد تا در صورت معرفی اراضی مناسب، نسبت به ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید و تامین زیرساخت‌های سرمایه‌گذاران اقدام کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار