استاندار همدان:
 استاندار همدان گفت: بخش مورد نیاز کشور در زمینه تامین بچه ماهی و تخم چشم‌زده از خارج از کشور وارد می‌شود که با راه‌اندازی مجدد شرکت قزل دانش ۴۰ درصد نیاز کشور تامین می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 10 March 2022

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در دیدار خود با سید حسین حسینی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور، گفت: پرورش ماهی قزل‌دانش، نیاز به حمایت‌های دولتی و همچنین تلاش مدیران خودِ مجموعه دارد. 

وی تاکید کرد:  با توجه به شرایط کشور و اهمیت این مزرعه پرورش ماهی، در پروژه سفر ریاست جمهوری مطرح خواهد شد. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه باید در زمینه بهره‌وری و استفاده صحیح از منابع تلاش مضاعف صورت بگیرد، افزود:  با نگاه حمایتی و مساعدت مجموعه بانکی، مشکلات بانکی مزرعه پرورش‌ماهی قزل‌دانش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حل و مورد بررسی قرار گرفت. 


استاندار همدان با بیان اینکه  استان همدان در حوزه شیلات اقدامات خوب و قابل توجهی دارد که حمایت‌های مسئولان عالی را می‌طلبد، اظهار داشت: خواسته ما از مقامات عالی وزارت جهاد کشاورزی این است که از اعتبارات ملی در راستای اتمام پروژه پرورش ماهی استفاده شود. 

وی گفت:  در استان همدان، در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی، ۱۰۰ میلیارد تومان بالاتر از منابع بانک کشاورزی به آن‌ها تزریق شده است. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار