رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از برفروبی ۴۷۰ کیلومتر از باند‌ها و محور‌های ‏مواصلاتی وماسه پاشی به میزان۱۵۰ تُن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ 06 January 2022
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از برفروبی ۴۷۰ کیلومتر از باند‌ها و محور‌های ‏مواصلاتی وماسه پاشی به میزان۱۵۰ تُن خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، هاشم اسکندریان گفت: ۴۷۰ کیلومتر از باند‌ها و محور‌های ‏مواصلاتی و ماسه پاشی به میزان۱۵۰ تُن و شش مورد امدادرسانی انجام شد.

راهدارخانه‌های مرکز اداره، زاغه، یونس، زنگنه و آورزمان نیز در آماده باش کامل هستند و گشت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و نظارت جاده‌ای به اتفاق کارشناس حمل و نقل اداره راهداری و پلیس راه دایر است.

اوگفت: کنترل اسناد حمل، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل ناوگان عمومی بار بدون بارنامه، کنترل مدارک راننده و ناوگان و تطبیق با بارنامه و بررسی عوارض جابجایی کالا و بررسی فرار بار را از جمله اقدامات انجام شده در این گشت‌ها بوده است.

در مدت هشت ماهه امسال بیش از ۱۶۷ هزار مسافر از سوی ناوگان حمل و نقل شهرستان جابه جا شدند، و امسال ۱۶ هزار و ۴۰۰ مورد سفر انجام و ۴۲۰ مورد پروانه عبور ترافیکی صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: ۷۴ هزار و ۱۱۰ مورد بارنامه و ۱۲۸ کارت هوشمند صادر شده و در این مدت یک میلیون و ۱۵۳ هزار تُن بار نیزحمل شده است.

اوگفت: در ۹ ماهه امسال نصب نیوجرسی به تعداد ۱۵ عدد در پیچ هنرستان و نصب استوانه‌ای به تعداد ۸۵ عدد پیچ هنرستان و یونسبه منظور جداسازی لاین رفت و برگشت، اجرای شیر عرضی و طولی در روستای نازولو یونس به طول ۱۵۰ متر، آشکار سازی واریانت انتهای حوزه با نصب علائم، چراغ چشمک زن و اجرای ۱۲ کیلومتر شانه سازی در محور ملایر به بروجرد را انجام دادیم.

این مسئول گفت: در خصوص طرح‌های پیمانی، روکش آسفالت محور ملایر به همدان، اجرای ۵ کیلومتر تراش آسفالت و اجرای ۱.۵ کیلومتر روکش در دو لایه و ۱.۵ کیلومتر روکش در یک لایه از خروجی شهر تا حاجی آباد رقم خورد.
منبع ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار