١٣۵ تاییدیه ایمنی آسانسور بهار امسال در استان سمنان صادر شد

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: ۱۳۵ تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور از ابتدای فروردین امسال تا پایان خرداد در این اداره‌کل صادر شد.
کد خبر: ۹۷۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 10 July 2021

١٣۵ تاییدیه ایمنی آسانسور بهار امسال در استان سمنان صادر شد

 

به گزارش تابناک سمنان عباس رستمی ابراز داشت : از ابتدای فروردین تا خرداد امسال برای ۳۱ دستگاه آسانسور، با انجام بازرسی دوره‌ای، گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور صادر شد.

وی بیان کرد: تاییدیه‌های ایمنی و کیفیت آسانسور دارای اعتبار یکساله است و در صورت  انجام‌نشدن سرویس و نگهداری مستمر به وسیله شرکت های مجاز و فقدان بازرسی دوره‌ای سالیانه به وسیله شرکت های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی متوجه مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.
وی تاکید کرد: مالکان و مدیران ساختمان‌ها باید پیش از اتمام تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور برای انجام بازرسی دوره‌ای و تمدید اعتبار تاییدیه کیفیت و ایمنی آسانسور اقدام کنند.
رستمی تصریح کرد: برای بازرسی دوره‌ای آسانسورهای نصب شده در ساختمان‌های شخصی، مدیران و مالکان آپارتمان‌ها باید نسبت به ثبت درخواست بازرسی دوره‌ای در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور سازمان ملی استاندارد اقدام کنند.
مدیرکل استاندارد استان سمنان خاطرنشان کرد: مدیران و مالکان آپارتمان‌ها برای ثبت درخواست بازرسی دوره‌ای کیفیت و ایمنی استاندارد به نشانی الکترونیکی http://lift.isiri.gov.ir اقدام کنند و هر سال فرآیند دریافت تاییدیه ایمنی را تکرار کنند.
شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن آسانسور و آگاهی از آخرین وضعیت تاییدیه آسانسور می توانند شناسه ملی ۱۰ رقمی آسانسور که در کابین آسانسور نصب شده است را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با تاییدیه آسانسور در جواب پیامک اطلاع رسانی می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار