قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی انجام شد؛

هیات کشتی سیرجان سرگروه الف لیگ برتر شد

مدیر روابط‌عمومی هیات کشتی سیرجان از برگزاری مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) و سرگروهی این تیم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 22 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ مهدی طیبی افزود: در این مراسم که با حضور جمعی از پیشکسوتان، مسوولان و نمایندگان تیم های حاضر، در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، هیات کشتی سیرجان بعنوان سرگروه با یک قرعه خوب روبرو شد.

هیات کشتی سیرجان سرگروه الف لیگ برتر شد

وی بیان کرد: بر این اساس اسامی تیم های شرکت کننده و گروه بندی انجام شده در کشتی آزاد با حضور 10 تیم و در گروه الف: دانشگاه آزاد اسلامی- استقلال تهران- پالایش نفت کرمانشاه- هیأت کشتی گلستان- شهرداری بجنورد و گروه ب: بازار بزرگ ایران- هیأت کشتی قائمشهر- پاس تهران- ستارگان ساری- ویزازون به مصاف هم می‌روند.

مدیر روابط‌عمومی هیات کشتی سیرجان گفت: در کشتی فرنگی که با حضور 11 تیم از جمله هیات کشتی سیرجان انجام می‌شود، در گروه الف: هیأت کشتی سیرجان – فولاد اکسین خوزستان- آریوبرزن بهبهان- رعد پدافند ارتش و گروه ب: دانشگاه اسلامی – صبانور کردستان- احتشام گستر خوزستان- هیأت کشتی خراسان جنوبی و در گروه ج: بازار بزرگ ایران- هیأت کشتی یزد- شهدای مدافع حرم قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مهدی طیبی حضور کشتی گیران سیرجانی در این دوره از رقابت ها را بسیار ارزشمند و قابل توجه برشمرد و یادآور شد: با توجه به اینکه فدراسیون کشتی هنوز مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر را از ستاد مقابله با کرونا نگرفته است تاریخ برگزاری این مسابقات مشخص نیست.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار