معلمان؛ پیشقراولان آموزش مجازی در شرایط خطیر کرونایی هستند

کد خبر: ۸۴۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 30 April 2020

 

 
   
معلمان پیشقراولان آموزش مجازی در شرایط خطیر کرونایی هستند
 

تابناک/ مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد با وجود برخی نقدها در آموزش های مجازی، راه اندازی شبکه « شاد » یکی از بزرگترین دستاوردهای آموزش و پرورش در زمان حاضر است.

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در حاشیه دیدار ویدئو کنفرانسی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از معلمان کشور با اشاره به تعطیلی ناخواسته مدارس به علت شیوع کرونا اظهار کرد: خوشبختانه معلمان ما با ابتکارات شخصی خود در فضای مجازی اجازه ندادند زنجیره تعلیم و تربیت قطع شود و در کنار برنامه های صدا و سیما نقش مهمی در استمرار علم و دانش داشتند.

وی با اشاره به اهمیت نقد در تعالی انسانها و سازمانها خاطرنشان کرد: نقد به اجرای برنامه ها، باید به افزایش ظرفیت ها بینجامد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان؛ با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه «شاد» خاطرنشان کرد: برای بهبود نقایص اجرای این طرح بزرگ و به ویژه کمک به خانواده های کم برخوردار، استفاده از ظرفیت خیران و سازمان های دولتی ضروری است.

جهان آرای با قدردانی از نقش خانواده ها در فراهم کردن زیرساخت های آموزش آنلاین، اظهار کرد: در هم افزایی بیشتر خانواده ها و آموزش و پرورش، نقش انجمن های اولیا و مربیان بی بدیل است.

در این نشست که با حضور سه معلم برتر و سه معلم سرآمد استان برگزار شد، برخی از دغدغه های آنها به اطلاع مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان رسید.

استفاده بهینه از شبکه های مجازی در آموزش، معضلات استفاده بیش از حد فضای مجازی در سلامت دانش آموزان، کمک به دانش آموزان بی بضاعت و ارائه تسهیلات به فرهنگیان در تحصیلات تکمیلی از مهم ترین این خواسته ها بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار