نماینده ولی فقیه در گیلان:

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی جوانان دوران دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به رشادت‌های جوانان ایرانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی علیه رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: عزت و اقتدار ایران امروز، حاصل جانفشانی و استقامت جوانان انقلابی این سرزمین است.  
کد خبر: ۱۱۸۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ 21 September 2024

به گزارش «تابناک گیلان»، آیت‌الله رسول فلاحتی، امروز در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس که با حضور یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی استان در رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته، به رشادت‌های جوانان ایرانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی علیه رژیم بعث عراق اشاره کرد و اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران امروز، حاصل جانفشانی و استقامت جوانان انقلابی این سرزمین است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر جایگاه منحصر به فرد ایران در معادلات بین‌المللی، تصریح کرد: امروز هیچ تحولی در عرصه جهانی، به‌ویژه در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا، بدون نظر و حضور ایران امکان‌پذیر نیست و این نقش بی‌بدیل، ناشی از اقتداری است که در بستر حماسه‌های دفاع مقدس به دست آمده است.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به کاهش نفوذ استکبار جهانی در منطقه، خاطر نشان کرد: اقتدار روزافزون ایران اسلامی، موجب کاهش حضور و نفوذ قدرت‌های استکباری در منطقه شده و کشورهای همسایه نیز با الهام از آرمان‌های انقلاب اسلامی، به سمت استقلال و خوداتکایی حرکت کرده‌اند.

 

وی رمز موفقیت و اقتدار نظام اسلامی در الگوسازی مقاومت در برابر استکبار و صهیونیسم جهانی را معنویت‌گرایی و دفاع از مظلوم دانست و اظهار داشت: بیداری امت اسلام، محور مقاومت را در کشورهای مختلف اسلامی تقویت کرده و استکبار جهانی و صهیونیسم را در برابر نیروهای مقاومت، عاجز و درمانده کرده است.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار