پیگیری لیگ برتر والیبال

باخت دورنا در خانه ، پیروزی شهرداری در اراک

در آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال کشور ، دورنای ارومیه برابر حریف خود متحمل یک شکست دیگر شد تا همچنان در انتهای جدول رده‌بندی باقی بماند.
کد خبر: ۷۰۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 28 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، مرکز آذربایجان غربی ،  دورنا ارومیه در هفته بیست و یکم دور برگشت لیگ برتر والیبال عصر دیروز در سالن 6 هزار نفری الغدیر ارومیه در مقابل میهمان خود شهرداری ورامین نتیجه را با سه ست پیاپی واگذار کرد .

در این دیدار، نماینده ارومیه در ست نخست 23 بر 25 ورامین مدعی را نتوانست مغلوب کند ولی در ادامه با عملکرد ضعیف در دریافت‌ها ست های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر  ۲۳ ، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر 12 بازی را به حریف خود باخت .

دورنای ارومیه با شکست ۳ برصفر در این دیدار همچنان با یک برد و 6 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند و شهرداری ورامین با 18 برد و 53 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

اما در اراک ، تیم شهرداری ارومیه  ست‌های اول، سوم و چهارم را 25 بر 23، 25 بر 17 و  25 بر 19 به نفع خود به اتمام رساند و تنها در ست دوم 25 بر 19 مغلوب میزبان شد.

شهرداری ارومیه با این برد در رده یازدهم جدول باقی ماند و نماینده اراک با این باخت در رده نهم جدول قرار گرفت.

شهرداری ارومیه در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، میزبان خاتم اردکان خواهد بود و تیم دورنا در مشهد با تیم قدرتمند پیام این شهر دیدار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار