دانش آموزان روستای بادکی در انتظار احداث مدرسه

ارومیه-- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی گفت: در روستای بادکی ارومیه فقط یک مدرسه وجود دارد که پاسخگوی رشد جمعیت این روستا نیست.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ 19 September 2024
دانش آموزان روستای بادکی در انتظار احداث مدرسه
پیام صدقی در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به فضای آموزشی در روستا‌های اطراف ارومیه اظهار داشت: به علت افزایش تعداد دانش آموزان در روستاها، کانکس‌هایی که به عنوان محل تحصیل دانش آموزان در داخل حیاط مدرسه وجود دارند جوابگوی فضای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان نیست.
وی افزود: روستای بادکی در حاشیه شهر ارومیه با فاصله ۲۵ دقیقه‌ای از مرکز آن قرار دارد و یکی از دلایل افزایش جمعیت دانش آموزان این روستا، اضافه شدن دانش آموزان روستا‌های اطراف آن به تنها مدرسه این روستا است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی گفت: به سبب نبود اعتبارات لازم، رشد یک دفعه‌ای جمعیت، نبود زمین مناسب و انصراف خیّر داوطلب ساخت مدارس در این مناطق با مشکل روبه رو شده است.
صدقی خاطر نشان کرد: در تمامی حاشیه‌های شهر ارومیه، مدارس در حال ساخت وجود دارد و همچنین طی ۲ ماه آینده پروژه احداث ۲ مدرسه بزرگ در روستای بادکی شروع و طی یک سال آینده به اتمام خواهد رسید.
وی تصریح کرد: این مدارس در فاصله حداکثر ۱ کیلومتری مدرسه کنونی با ظرفیت جمعا ۲۴ کلاس و ۳۰ نفر در هر کلاس قرار دارند.
انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار