افتتاح چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در مشهد

چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی وششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با حضور مدیرکل مرکزاستاد و انتشارات دانشگاه علمی و کاربردی کشورافتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 19 November 2018

به گزارش تابناک : مرتضی تشکری رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: درنمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی، ۲۲ واحد علمی کاربردی و ۲۵ موسسه، شرکت و بنگاه اقتصادی خراسان رضوی با هدف زمینه سازی برای اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و پیوند بین صنعت و دانشگاه حضور دارند.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه نیز شش کارگاه آموزشی با موضوع 'کارگاه‌های کشاورزی نوین، تهیه و تدوین طرح کسب و کار، ایده یابی برای خلق محصول جدید، شناسایی فرصت‌های جدید کسب و کار، نحوه ارائه طرح به سرمایه گذار و ایده یابی و کارآفرینی موفق در بازار دارای نوسان' توسط مراکز علمی کاربردی و شرکت مهددانش پارسیان در حال برگزاری است.

تشکری اظهار داشت: غرفه‌های این نمایشگاه ارائه دهنده محصولات در حوزه مشاغل خانگی، فضای کسب و کار، رشته شغل‌های دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی و کارآفرینان برتر و دستاورد‌های علمی و پژوهشی است. کارآفرینان برتر این نمایشگاه نیز معرفی می‌شوند و کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی در حاشیه نمایشگاه به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی گفت : هدف جشنواره ملی درون دانشگاهی حرکت تجلیل از برگزیدگان خالق آثار و دستاورد‌های علمی جشنواره و رونق بخشی به خلاقیت‌های دانشجویان در انجمن‌های علمی دانشگاهی است.

وی با بیان این که ۲۰ واحد علمی کاربردی استانی از سراسر کشور در جشنواره حرکت حضور دارند، اظهار کرد: ۹۴۶ اثر از دانشجویان این واحد‌ها به دبیرخانه جشنواره ارائه شد، ۸۷۶ اثر مورد داوری قرار گرفت و ۸۱ اثر برگزیده شد.

تشکری گفت: موضوع آثار ارائه شده به این جشنواره 'انجمن‌های علمی برتر، فعالیت‌های علمی خلاقانه، نشریه، محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه با موضوع آب و محیط زیست' در قالب پنج گروه علمی علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاوزی و هنر و معماری است.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی تصریح کرد: بیشترین آثار برگزیده مربوط به واحد‌های استان‌های تهران، البرز، اصفهان، خوزستان و مرکزی است.

چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی و ششمین جشنواره ملی درون دانشگاهی حرکت دانشگاه علمی کاربردی به مدت دو روز در مشهد برگزاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار