معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری انزلی خبر داد:

نظارت ها بر فعالیت صنوف شدت مي يابد

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری انزلی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه عرضه کالا از 16 تا 25 اسفند خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ 22 February 2015
غلامرضا رحیمی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این اقدامات شامل نظارت بر فعالیت صنوف مختلف به لحاظ رعایت نرخ ، مسائل بهداشتی ، نحوه عرضه کالا و خدمات و غیره است .

وی خاطرنشان کرد : گروهی متشکل از کارشناسان شبکه بهداشت ، دامپزشکی ، صنعت و معدن و اصناف به طور روزانه بازدید از اصناف شهرستان را به عهده دارند .

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری انزلی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه عرضه کالا از 16 تا 25 اسفند خبر داد .

وی یادآور شد : برنامه ریزی های لازم برای عرضه میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی توسط سازمان تعاون روستایی صورت گرفته است .

رحیمی افزود : حداقل سه نقطه یکی در محل انبار اداره قند و شکر سابق ، دیگری در محل اداره تعاون روستایی و یکی هم در محدوده غازیان برای عرضه میوه با نرخ دولتی در نظر گرفته شده است .

معاون عمرانی برنامه ریزی فرمانداری انزلی در خاتمه یادآور شد : دیماه امسال 106 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارائه شد و متخلفان برای عدم درج قیمت گرانفروشی و قاچاق کالا بالغ بر 865 میلیون ریال جریمه شدند.

شهرستان بندرانزلی با بهره مندی از طبیعت زیبای دریا و تالاب و فضاهای اقامتی از مراکز مهم جذب گردشگر در شمال کشور محسوب می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار