اعطای تسهیلات برای اشتغال زایی روستاییان در خراسان رضوی

معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:با پرداخت هزار میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال تسهیلات برای ۶ هزار و ۴۲ نفر در خراسان رضوی اشتغال ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۷۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 27 October 2018
به گزارش تابناک : محمد امین بابایی معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۲ هزار و ۷۲۸ طرح در خراسان رضوی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری پرداخت شده است وبیشترین تعداد طرح‌ها متعلق به تایباد با ۴۴۹ مورد و بیشترین ایجاد اشتغال مربوط به قوچان با ۵۷۷ نفر است.

وی افزود: یشترین میزان پرداخت تسهیلات نیز متعلق به شهر مشهد به تعداد ۷۸ طرح با مبلغ ۱۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ایجاد فرصت اشتغال برای ۳۰۱ نفر است.

معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:همچنین در این مدت برای اشتغال فراگیر نیز ۵۶۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است که با پرداخت این مبلغ به ۱۴۸ طرح برای هزار و ۱۶۴ نفر ایجاد اشتغال شده است.

بابایی افزود: در مشاغل خانگی هم ۲۰۹ طرح به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال پرداخت شد و ۴۰۷ نفر در این طرح‌ها مشغول بکار شده اند.

وی گفت: در اشتغال فراگیر هم مشهد با ۳۸ طرح و پرداخت ۳۳۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال رتبه نخست خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است و این مبلغ منجر به ایجاد ۵۳۲ فرصت شغلی شده است.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ثبت نام در سامانه کارا برای استفاده از مزایای این طرح‌ها در دولت دوازدهم از اواخر پارسال آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار