دستگیری ۲۶ متهم در طرح امنیت محله محور قوچان

فرمانده انتظامی قوچان از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور، پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۶ سارق، خرده فروش مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 17 October 2018
به گزارش تابناک : سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور پس از انجام تحقیقات میدانی در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضربتی، تیم‌های عملیاتی پلیس تعداد ۶ خرده فروش مواد مخدر و ۸ معتاد متجاهر را دستگیر و مقدار ۹ کیلو ۱۴۰ گرم مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به اینکه ماموران یگان‌های عملیاتی در این طرح ۳ سارق و مالخر را دستگیر و تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت و همچنین مقادیر زیادی سیم و کابل سرقتی را کشف کردند گفت: در این طرح تعداد ۱۸ هزار و ۸۹۶ نخ سیگار قاچاق نیز کشف شد.

سرهنگ مصرخانی افزود: در بازه زمانی اجرای این طرح یک کلاهبردار حرفه ای، ۳ جاعل اسکانس و همچنین ۵ نفر از افرادی که جز مخلان نظم و امنیت جامعه بودند، توسط یگان‌های عملیاتی پلیس دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی اجرای این طرح تعداد ۱۱ موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شدند، تصریح کرد: طرح امنیت محله محور به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.


دستگیری ۲ سارق ویک مالخر در شهرستان قوچان


فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و سیم و کابل در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مصرخانی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به یک سارق سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد:فرد دستگیرشده به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت سیم وکابل با همدستی یک نفر دیگر و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف که همدست این متهم و فرد مالخر نیز طی عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار