ارومیه مقام نخست کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی آذربایجان غربی را کسب کرد

دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی استان با معرفی برترین‌های اوزان مختلف به پایان رسید.
کد خبر: ۶۶۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 08 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی کامل محمدزاده ، با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی بزرگسالان انتخابی آذربایجان غربی، اظهار داشت: این مسابقات در طول دو روز از پنج شنبه ۱۲ مهرماه تا جمعه ۱۳ مهرماه برگزار شد.

وی، افزود: ۶۸ فرنگی کار از ۸ شهرستان آذربایجان غربی در طول دو روز به رقابت با یکدیگر پرداختند که تیم شهرستان ارومیه در پایان توانست جایگاه نخست را از آن خود کند.
محمدزاده، تصریح کرد: پس از دو روز رقابت ورزشکاران ارومیه‌ای توانستند ۴ مدال طلا را از آن خود کنند همچنین امتیاز فنی عالی نیز از آن ارومیه شد.

وی، با اشاره به اسامی نفرات برتر این دوره از مسابقات تصریح کرد: امین مرادخانی از ارومیه در وزن ۵۵ کیلوگرم، علیرضا عبدی‌وش در وزن ۶۰ کیلوگرم از شهرستان نقده و هاتف اسماعیل زاده از پلدشت مقام برتر سه وزن نخست را از آن خود کردند.

دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی، تأکید کرد: مبین کریمی در وزن ۶۷ کیلوگرم از ارومیه، رضا مسافر در وزن ۷۲ کیلوگرم از نقده، امیر سعیدپور در وزن ۷۷ کیلوگرم از ارومیه و بهمن رکاب از نقده در ۸۲ کیلوگرم مقام نخست را به دست آوردند.

وی، بیان کرد: در سه وزن باقیمانده نیز رامین مهاجر از ارومیه در وزن ۸۷ کیلوگرم، ابراهیم تختا در وزن ۹۷ کیلوگرم از پلدشت و رزگار خدری در وزن ۱۳۰ کیلوگرم از شهرستان پیرانشهر عنوان نخست را کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار