رئیس هیات بسکتبال خراسان شمالی خبر داد

شیروان همچنان در صدر لیگ بسکتبال خراسان شمالی

رئیس هیات بسکتبال خراسان شمالی تیم شیروان را صدرنشین لیگ بسکتبال استان تا پایان هفته دوازدهم اعلام کرد و از برگزاری جام رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 08 May 2018

مهدی غفوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: لیگ بسکتبال خراسان شمالی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت‌ماه در هفته سیزدهم بازی‌ها با سه بازی پیگیری خواهد شد.

رئیس هیات بسکتبال خراسان شمالی در خصوص نتایج لیگ تا پایان هفته دوازدهم بیان کرد: تیم هیات بسکتبال شیروان با 11 بازی، 10 برد، یک باخت و امتیاز 21 در صدر جدول قرار دارد، تیم لوازم ورزشی اندوان بجنورد با 11 بازی، 8 برد، 3 باخت و 19 امتیاز در رده دوم جدول، پایانیرو شرق دانشگاه بجنورد با 11 بازی، 8 برد، 3 باخت و با 19 امتیاز با اختلاف گل و بازی رودررو بعد از تیم لوازم ورزشی اندوان بجنورد و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرا گرفت، تیم دانشگاه بجنورد با 10 بازی، 8 برد، 2 باخت و کسب امتیاز 18 جایگاه چهارم جدول را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: تیم مراکز و مدارس کارن بجنورد با 10 بازی، 6 برد، 4 باخت و امتیاز 16 در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی، تیم آلومینای جاجرم با 11 بازی، 3 برد، 8 باخت و 14 امتیاز در رده ششم، تیم جوانان هیات بسکتبال بجنورد با 11 بازی، 2 برد، 9 باخت و امتیاز 13 در رده هفتم و دهکده مقاومت بسیج بجنورد با همین تعداد بازی و همین میزان بردوباخت و با امتیاز 13 با اختلاف گل و بازی رودررو در جایگاه هشتم جدول و در پایان تیم هیات بسکتبال اسفراین با 10 بازی، 1 برد و 9 باخت و کسب امتیاز 9 در قعر جدول رده‌بندی لیگ بسکتبال استان قرار دارد.

غفوریان در تشریح بازی‌های هفته 13 لیگ بسکتبال استان گفت: تیم مراکز و مدارس کارن بجنورد در روز پنج‌شنبه ساعت 16:30 در محل خانه بسکتبال بجنورد میزبان تیم آلومینای جاجرم خواهد بود و همچنین تیم‌های دهکده مقاومت بسیج بجنورد و لوازم ورزشی اندوان بجنورد روز پنج‌شنبه ساعت 18:30 د محل خانه بسکتبال بجنورد به مصاف هم خواهند رفت.

وی افزود: در ساعت 9 شب روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه دو تیم بجنوردی پایانیرو شرق و دانشگاه بجنورد در سالن امید بجنورد با یکدیگر به رقابت خواهد پرداخت و بازی دو تیم هیات بسکتبال اسفراین و هیات بسکتبال شیروان به علت انصراف تیم اسفراین سوت نخواهد خورد و به نفع شیروان در نظر گرفته می‌شود.

غفوریان همچنین از متوقف شدن لیگ بسکتبال استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: هفته چهاردهم لیگ بعد از ماه رمضان پیگیری خواهد شد و در ایام ماه مبارک مسابقات جام رمضان را برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات بسکتبال خراسان شمالی ادامه داد: مسابقات جام رمضان در رده سنی آزاد برگزار می‌شود و تیم‌های خارج از استان هم می‌توانند شرکت کنند و تیم‌ها تا پایان 23 اردیبهشت‌ماه بایستی حضور خود را اعلام کنند.

وی ورودی جام را مبلغ 600 هزار تومان عنوان کرد و گفت: حداقل با 7 تیم جام را برگزار می‌کنیم البته انتظار استقبال بیشتری داریم و در پایان جوایز نفیسی نیز اهدا می‌شود و زمان برگزار مسابقات نیمه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار