بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های روستایی شیروان هزینه شد

معاون فنی و راهداری روستایی اداره کل حمل و نقل راهداری و جاده خراسان شمالی گفت: برای احداث آسفالت محور شیروان که به سمت روستاهای جنگاه، پیره و در نهایت سنجد است ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹ 18 September 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از خبرگزاری مهر، علی ربانی معاون فنی و راهداری روستایی اداره کل حمل و نقل راهداری و جاده خراسان شمالی با اشاره به وضعیت راه های روستایی استان، اظهار داشت: آسفالت ۲/۲ کیلومتر از راه‌ روستایی محور دوراهی برزلان در شیروان خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه اعتبار انجام این پروژه بیش از ۱۳ میلیارد تومان است گفت: برای احداث آسفالت این محور که به سمت روستاهای جنگاه، پیره و در نهایت سنجد است ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است. 

معاون فنی و راهداری روستایی اداره کل حمل و نقل راهداری و جاده خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: با انجام این پروژه ۶۷ خانوار در روستاهای جنگاه و پیره و ۳۸۰ خانوار در روستاهای علی محمد، سنجد و چورچوری از نعمت راه آسفالت برخوردار شدند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مجموع تلاش‌های عوامل راهداری برای به سرانجام رسیدن این پروژه از ابتدای سال جاری آغاز و هم اکنون به بهره‌برداری رسید.

خراسان شمالی حدود ۶ هزار کیلومتر‌ راه اصلی و فرعی دارد که حدود ۴ هزار و ۶۵۲ کیلومتر آن راه روستایی و با بقی را راه‌های اصلی است که حدود ۱۸۵ کیلومتر آن را بزرگراه تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار