3500 واحد صنفی در سرپل‌ذهاب وجود دارد

رئیس اتاق اصناف سرپل‌ذهاب با اشاره به وجود 3 هزار و 500 واحد صنفی در این شهرستان زلزله‌زده، گفت: حضور دست‌فروشانی از مناطق دیگر استان در سرپل‌ذهاب، ادامه کار را برای واحدهای صنفی این شهرستان سخت کرده است.
کد خبر: ۵۴۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 20 December 2017
به گزارش  تابناک به نقل از فارس،علی‌میر سعادت‌فر  اظهار داشت: 3 هزار و 500 واحد صنفی در شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف سرپل‌ذهاب با اشاره به روحیه بد کارکنان ادارات، ادامه داد: کارکنان ادارات به دلیل خسارت ناشی از زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه و حوادث پیش‌آمده، روحیه نامناسبی دارند که برخی از آن‌ها فعلا قادر به بازگشت به روحیه اولیه خود نیستند.

وی ادامه داد: اصناف بسیاری در این منطقه وجود دارند که علاوه بر اینکه منزل مسکونی خود را از دست داده، واحد صنفی آن‌ها نیز تخریب شده و نیاز به اسکان موقت(کانکس) دارند.

سعادت‌فر به حضور دست‌فروشانی از مناطق دیگر استان در شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب اشاره و بیان کرد: وجود این دست‌فروشان شرایط کسب کار را برای همین واحدهای اندک باقی‌مانده صنفی سخت کرده است، در این زمینه باید نظارت‌هایی انجام شود.

وی یادآور شد: قرار شده برای کمک به واحدهای اداری، نیروهای کمکی بیایند، چرا که حجم مراجعات بالا رفته و با این شرایط قادر به پاسخگویی به مراجعان نیستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار