تاج: هرگز لیگ آسیا را ترک نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان عنوان کرد که بحث کنار رفتن ایران از رقابت‌های آسیایی به هیچ عنوان صحت ندارد و امیدواریم که مصوبه کمیته مسابقات در هیات رئیسه هم به تصویب برسد.
کد خبر: ۵۲۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 26 November 2017
به گزارش تابناک : مهدی تاج درمورد جلسه کمیته مسابقات AFC اظهار کرد: حضور ما در این جلسه دفاع از فوتبال بود و درباره امنیت کشورمان در بازی های آسیایی و جایی که کشورهای کره، چین، عراق، استرالیا و ... به کشورمان آمده بودند توشیح دادیم و در این جلسه منطق ایران و قطر را پذیرفتند بویژه اینکه ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه به شمار می رود.

بر اساس این خبر، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کمیته مسابقات صراحتا به بازی رفت و برگشت در کشورها از جمله ایران رای داده و تبصره و قید و استثنا هم ندارد. ما می‌گوییم که حرف‌مان حق است و قبلا کمیته مسابقات AFC دو سال پیش رای داده بود که مسابقات تیم‌های ایرانی و عربستانی در خارج از کشورها برگزار شود اما امسال اینگونه نیست و مسیرخوبی دارد و امیدواریم این موضوع به تصویب نهایی برسد.

تاج تاکید کرد: من گفتم در حالی که عربستانی‌ها بخواهند در مقابل رای هیات رئیسه بایستند و از این مسابقات کنار بکشند برای ما اقدام متقابل وجود دارد و اصلا ابتدا بحث کنار کشیدن ما مطرح نیست.  ۴ باشگاه کشورمان که قرار است در لیگ آسیا باشند بدهی‌شان مشخص شده و مکلف اند بدهی خود را تسویه کنند. در حال حاضر تا آنجا که من مطلع هستم هیچ تیمی از ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده است.





منبع : وانا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار