مسؤولان پرونده مافیای سیگار، پوشاک و ارز را ببندند/ قاچاق کالا از سرچشمه قلع و قمع شود

رئیس اتحادیه عطاران استان تهران گفت: امروز مسؤولان باید پرونده مافیای سیگار، پوشاک و ارز را ببندند و قاچاق کالا از سرچشمه قلع و قمع شود.
کد خبر: ۵۱۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 31 October 2017
علی‌رضا رضایی درباره مشکلات اتحادیه عطاران تهران اظهار کرد: هنوز از مجاری مختلف شاهد وارد شدن کالاهای خارجی به شکل قاچاق به داخل کشور هستیم.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا باید در راستای حمایت از تولید ملی در دستور کار دولت قرار گیرد و متولیان امر جدی‌تر وارد عمل مقابله با جریان قاچاق کالا شوند.

رئیس اتحادیه عطاران استان تهران با اشاره به اینکه مافیای قاچاق سیگار، ارز و پوشاک امروز وجود دارد، تصریح کرد: امروز باید پرسید آیا متولیان برخورد با قاچاق کالا نمی‌دانند مافیای قاچاق سیگار، کالا، ارز، پوشاک و ... چه کسانی هستند؟

رضایی با بیان اینکه متولیان امر پرونده چند نفر مافیای سیگار، پوشاک، ارز و ... را ببندند، اضافه کرد: برخورد جدی باید با این افراد داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان اگر پرونده چند نفر مافیای سیگار، پوشاک و ارز را ببندند همه‌ چیز درست می‌شود، تصریح کرد: سازمان مبارزه با قاچاق کالا در این راستا اقدام جدی انجام دهد.

رئیس اتحادیه عطاران استان تهران با اشاره به اینکه قاچاق کالا را باید از سرچشمه آن قلع و قمع کرد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم میکروب قاچاق و مصرف کالاهای قاچاق بیش از این در جامعه سرایت نکند، باید از این راه با آن مقابله کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار