برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیأت مذهبی استان تهران

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیأت مذهبی استان تهران، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 04 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید منصور مجد" ظهر امروز (چهار شنبه) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه برگزاری انتخابات پنجمین دوره فعالیت شورای هیأت مذهبی پرداخت و اظهار داشت: ثبت نام علاقه مندان به شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان تهران آغاز شده است.

مجد افزود: انتخابات پنجمین دوره فعالیت شوراهای هیأت مذهبی استان تهران در شهرستان ها و مناطق شهر تهران روز جمعه ۵ آبان سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ به صورت همزمان در ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: علاقمندان به عضویت در شورای پنجم می توانند برای ثبت نام از ۱۱ تا ۲۵ مهر جاری با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و مجوز فعالیت هیأت خود به ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، بیان داشت: شورای هیئات مذهبی یکی از تشکل های میان تخصصی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی است که برای سیاست گزاری و ارائه راه کار های اجرایی تخصصی در حوزه فعالیت هیأت های مذهبی و از طریق رأی گیری مستقیم از مسوولان هیأت ها، تشکیل می شود و گفتنی است که مدت فعالیت اعضای منتخب شورای هیأت مذهبی ۴ سال است و این عزیزان در این مدت تمام تلاش خود را جهت خدمت در این زمینه خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار