به مناسبت هفته دولت صورت می گیرد؛

بهره برداری از 42 پروژه زیر ساخت های حمل و نقل کشور

همزمان با هفته دولت، 42 پروژه زیر ساخت های حمل و نقل به طول 518 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 784 میلیارد ریال توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۴۸۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 26 August 2017
به گزارش تابناک تهران، از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل، افتتاح بزرگراه قائمیه - نورآباد به طول 21 کیلومتر به مناسبت هفته دولت و بهره برداری از 34 پروژه بزرگراهی و باند دوم به طول 399 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 11میلیون و 534 هزار ریال از جمله این پروژه ها است.
همچنین در بخش احداث راه اصلی؛ 8 پروژه راهی به طول 119 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 250 میلیارد ریال و برخی از پروژه های زیرساخت های حمل و نقل در 18 استان به مبلغ 13 هزار و 780 میلیارد ریال بخشی دیگر از پروژه هایی است که توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل اجرا شده است.
احداث کمربندی جنوب و غرب اهواز، احداث بخشی از بزرگراه نوار ساحلی جنوب کشور و احداث کمربندی پل خان - شیراز - سه راهی تخت جمشید بخشی از این پروژه ها است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
افتتاح بخشی از قطعات مسیر میانه - میاندواب و قطعات 1، 2 ، و 3 مسیر خلخال فیروزآباد، احداث باند دوم بزرگراه تربت حیدریه - گناباد - بیرجند و احداث باند دوم مسیر داران - درودو باند مسیر اردبیل - مشکین شهر از دیگر پروژه های آماده افتتاح شرکت ساخت برای هفته دولت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار