خوابگاه‌های "پیر" دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جان دوباره می‌گیرند

سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز روند بازسازی خوابگاه های قدیمی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 07 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،دکتر محمدرضا غلامی ، با اشاره به وجود پنج خوابگاه در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: این خوابگاه‌ها شامل خوابگاه "طالقانی" دختران، خوابگاه "مفتح" پسران و دختران و خوابگاه "بوستان" پسران و دختران است.

غلامی به قدمت بالای خوابگاه‌های این دانشگاه اشاره کرد و افزود: میانگین عمر این خوابگاه‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ سال است و قدیمی‌ترین خوابگاه دانشگاه که خوابگاه «طالقانی» است، عمری در حدود ۶۰ سال دارد.

وی با اشاره به لزوم بازسازی هرچه سریعتر خوابگاه‌های دانشگاه، گفت: خوشبختانه کار بازسازی خوابگاه‌ها آغاز شده و هم اکنون تعمیرات کلی و جزیی در خوابگاه‌های دانشگاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همواره اعتراض‌های بسیاری از طرف دانشجویان مبنی بر شرایط فیزیکی نامناسب خوابگاه‌ها وجود داشت، گفت: تلاش ما در بازسازی‌ها این است که تا حد امکان انتظارات دانشجویان برآورده شده و مکانی در خور شان و جایگاه دانشجو برای آنان فراهم شود.

غلامی با بیان اینکه در برخی خوابگاه ها دانشجویان اعتراض‌هایی در خصوص عدم وجود سیستم گرمایشی مناسب در فصل سرما و همچنین نرسیدن آب به طبقات بالا داشتند، گفت: هم اکنون سیستم گرمایشی خوابگاه‌هایی که دچار مشکل بود در حال بازسازی است و  سیستم لوله کشی نیز اصلاح می‌شود که به راحتی آب به طبقات بالا برسد.

سرپرست معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اسکان ۱۳۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه، اظهار کرد: تلاش ما این است کیفیت خوابگاه‌های دانشجویی به حدی برسد که دانشجویان در آن احساس آرامش و راحتی داشته و بتوانند بدون دغدغه به امور درسی و دانشگاهی خود بپردازند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار