هوای سمنان تا 6 درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: از امروز تا پنجشنبه، با روند افزایشی دما، هوای استان چهار تا 6 درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 19 June 2017
به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا حسنی غربا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای در 72 ساعت آینده، وزش باد در ساعات بعدازظهر و شب از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و در برخی مناطق تندباد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی یادآور شد: با عبور امواج کم دامنه تر میانی جو طی 48 ساعت آینده، در ارتفاعات شمالی استان سمنان احتمال بارش های پراکنده دور از انتظار نیست.

وی گفت: آسمان امروز در اغلب شهرستان های استان سمنان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش خفیف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان تصریح کرد : در 24 ساعت گذشته منطقه رضوان و نردین با 14 درجه سانتی گراد و حسینان با 41 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان سمنان بودند و وزش باد در بیشترین سرعت در شهمیرزاد به 44 کیلومتر بر ساعت رسید.

کمینه امروز دمای هوای شهر سمنان 25 و بیشینه دما تا 37 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می شود و سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است.

به گزارش ایرنا، روز شنبه بیست و هفتم خرداد بیشترین سرعت وزش باد در استان سمنان در بخش امیریه شهرستان دامغان به 87 کیلومتر بر ساعت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار