تاکید رئیس دانشگاه گیلان:

جلوگیری از برداشت سلیقه ای زندگی شهدا

حمد رضی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با بیان اینکه کنگره شهدای دانشجو استان با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهیدان برگزار می شود گفت: شهدای دانشجو، الگوی مشخصی از پیوند تعهد و تخصص هستند و ارائه الگوی رفتاری مناسب به جوانان و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار در جامعه از اهداف برگزاری این کنگره است.
کد خبر: ۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ 12 February 2015
رییس دانشگاه گیلان اعلام کرد: کنگره شهدای دانشجو استان با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ارائه الگوی مناسب از زندگی آنان به جوانان برگزار می شود.

احمد رضی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با بیان اینکه کنگره شهدای دانشجو استان با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهیدان برگزار می شود گفت: شهدای دانشجو، الگوی مشخصی از پیوند تعهد و تخصص هستند و ارائه الگوی رفتاری مناسب به جوانان و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار در جامعه از اهداف برگزاری این کنگره است.

وی افزود: فضای معنوی در دانشگاه‌ها با یاد شهدای دانشجو زنده می ماند.رضی زنده نگه داشتن یاد شهدا را در راستای استحکام هرچه بیشتر ارتباط دانشگاهیان با عموم جامعه ضروری دانست.وی ادامه داد: برای الگوبرداری از زندگی شهدا و جلوگیری از تحریف و برداشت های سلیقه ای از آنها، نشر کتاب‌های دفاع مقدس و سوق دادن پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت بازگویی زندگی نامه این شهدا و مستندسازی زندگی آنها در راس برنامه‌های تولیدی دانشگاه قرار دارد.

شایان ذکر است کنگره شهدای دانشجوی گیلان ۲۸ ماه جاری در مسجد باقرالعلوم(ع) دانشگاه گیلان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار