معاون دانشگاه آزاد سمنان خبر داد

پذیرش دانشجو در 47 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد سمنان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از پذیرش دانشجو در 47 رشته کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 11 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، مهدی سیاهیاظهار کرد: انتخاب رشته آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در سال 96 به‌صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون این دانشگاه امکان‌پذیر است.

وی افزود: ثبت‌نام از داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز شده و تا روز 25 خردادماه ادامه دارد؛ داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی می‌توانند پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه از سایت سازمان سنجش کشور، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

سیاهی تصریح کرد: انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به‌طور مجزا و از طریق سایت مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزود: داوطلبان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد واحد سمنان می‌توانند رشته مورد علاقه خود را از میان 47 رشته تحصیلی از مجموعه علوم انسانی، فنی و مهندسی انتخاب کنند.

وی افزود: رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان رشته‌های کیفی بوده و از بازار تقاضای مطلوبی در جامعه برخوردار هستند؛ به‌طوری‌که دانش‌آموختگان این رشته‌ها نیاز کشور را در بخش‌های مختلف آموزش عالی، صنعت و تولید رفع می‌کنند.

سیاهی از شرایط مطلوب تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان خبر داد و افزود: شرایط آموزشی، پژوهشی و رفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به نحو مطلوبی فراهم است و دانشجویان می‌توانند از تسهیلاتی نظیر برخورداری از وام‌های صندوق رفاه، تقسیط شهریه پرداختی، استفاده از مهمانسرای مجهز دانشگاه و سایر خوابگاه‌های دانشجویی، استفاده رایگان از کتابخانه‌های دیجیتال و اینترنت پرسرعت و سایر امکانات آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مناسب بهره‌مند شوند.

وی به داوطلبان ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان توصیه کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این واحد دانشگاهی به نشانی www.semnaniau.ac.ir اقدام و با آگاهی کامل از رشته‌های تحصیلی و امکانات موجود بهترین تصمیم را برای ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار