نایب‌ رئیس هیأت اسکواش سمنان خبر داد

برپایی کارگاه اصول طراحی تمرینات استقامتی اسکواش در سمنان/ رقابت‌های جام رمضان برگزار می‌شود

نایب‌ رئیس هیأت اسکواش استان سمنان با اشاره به برپایی کارگاه اصول طراحی تمرینات استقامتی و قدرتی اسکواش در سمنان گفت: ۱۲۰ نفر در این کارگاه شرکت کردند.
کد خبر: ۴۳۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محسن مفتاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تشریح برنامه‌های خردادماه هیأت اسکواش سمنان اظهار کرد: کارگاه اصول طراحی تمرینات استقامتی و قدرتی اسکواش در سمنان با حضور مدرس بین‌المللی حمید رجبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حمید رجبی کارنامه‌ای درخشان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مربیگری بدن‌سازی تیم‌های سایپا و پیکان دارد، ادامه داد: ۱۲۰ نفر برای شرکت در این کارگاه از قزوین، فیروزکوه، تهران، مشهد، شاهرود و دامغان ثبت‌نام کرده بودند.

نایب‌ رئیس هیأت اسکواش استان سمنان با بیان اینکه این کارگاه در پایگاه قهرمانی سمنان برگزار شد، افزود: کارگاه اصول طراحی تمرینات استقامتی و قدرتی آثار ارزشمندی برای اسکواش استان به همراه خواهد داشت.

مفتاح با تأکید بر اینکه همانند سال‌های گذشته جام رمضان را در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در کنار رده سنی زیر ۱۱ و ۱۳ سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جام رمضان در دو بخش‌ مردان و بانوان برگزار می‌شود، اضافه کرد: پیش‌بینی ما حضور ۵۰ ورزشکار در بخش مردان و بیش از ۳۰ ورزشکار در بخش بانوان است.

نایب‌ رئیس هیأت اسکواش استان سمنان با بیان اینکه جام رمضان جنبه انتخابی استان برای حضور تیم‌های زیر ۱۱ و 13 سال در مسابقات قهرمانی کشور در بخش‌های مردان و بانوان دارد، افزود: مسابقات قهرمانی کشور زیر ۱۱ و ۱۳ سال در بخش مردان ۱۵ تیرماه در کرمانشاه و در بخش بانوان به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.

مفتاح ادامه داد: فدراسیون نگاه ویژه‌ای به رده‌های سنی پایه در ورزش اسکواش دارد و سنین پایه هدف فدراسیون است.

مشاور رئیس فدراسیون اسکواش با تأکید بر اینکه دو کورت استاندارد اسکواش در سمنان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ساخت سه کورت شیشه‌ای اسکواش را با استفاده از ظرفیت‌های درونی این هیأت با کمک خیران در دستور کار داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار