ارومیه؛

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

در نشست خبری با اصحاب رسانه ،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کد خبر: ۳۵۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 28 December 2016


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امیدواریم این نشست ها به روند توسعه ورزش ارومیه کمک کند , خاطرنشان ساخت : در سال 95 مجموعه باشگاه 17 تیم در حوزه های والیبال , فوتبال , جانبازان و معلولین در بخش های والیبال و بستکبال و سوپر لیگ هندبال و هیات های ورزشی به صورت موردی را مدیریت می کند.

احد یوسفی با تاکید بر اینکه " ورزش اول ارومیه والیبال " است , افزود : لیگ امسال با مشکلات زیادی آغاز شد و اسیب های زیادی از جمله مصدومیت بازیکنان بر پیکره تیم وارد امد.

وی گفت : در شروع نیم فصل دوم با هماهنگی و تعامل پیش رو و سیاست های مربی جدید وضعیت بهتر شد.

او در خصوص وضعیت تیم فوتبال با بیان اینکه تیم فوتبال امتیاز و جایگاه خوبی کسب کرده هم گفت: اقای اسدی 3 بار استعفا داد و نهایتا اقای علی نژاد انتخاب شد و اخر سر هم با صلاحدید اقای بیاتلو برای هدایت تیم معرفی گردید.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه همچنین به ورزش های جانبازان و معلولین هم اشاره کرد و گفت ; در این حوزه بدنبال قهرمانی و قهرمان پروری نیستیم و صرفا در راستای تقویت روحی و روانی افراد هستیم

یوسفی با بیان اینکه باشگاه یک میلیارد و 800 تومان از بابت سال های 93 تاکنون به فدراسیون بدهکار بود , اذعان کرد : با حمایت اقای شهردار 400میلیون تومان پرداخت کردیم و در حال حاضر یک میلیارد و 400 میلیون تومان بدهکار هستیم.

احد یوسفی کل مبلغ قرارداد بازیکنان در این فصل را 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

وی در خصوص حاشیه های باشگاه و تیم والیبال اذعان کرد : در حالی که در سال های 92 و قبل از ان یک تیم بود ولی در حال حاضر باشگاه با این وضعیت بد اقتصادی17 تیم را مدیریت می کنیم و با همه شرایط در سال های 93 و 94 جزو پر افتخارترین تیم لیگ بودیم ولی با حال عده ای در صدد تخریب باشگاه حرکت کرده و می کنند و متاسفانه همه مسائل را به سیاست دخیل می دانند.

یوسفی تاکید کرد : از جمع 15 نفر عضو شورای شهر ارومیه اقایان علیزاده و پناهی اعضای ناظر بر سیاست باشگاه شهرداری هستند و نظر انها بمعنای دخالت نیست.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت : نقد تمام رسانه های حاضر منصفانه بوده و فقط انگشت شمار رسانه مجازی دنبال تخریب و تشویش بودند.

یوسفی در خصوص اختلاف مطرح شده با هیات والیبال استان هم افزود : از کسانی که به این موضوع دامن زدند ناراحت هستیم البته هیات والیبال حق دارد ولی از نحوه برخورد و بیان برخی افراد نقد داریم و در همین جا دارد از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان , هیات والیبال و اقای حضرت پور تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه سود حاصله از باشگاهداری و مسابقات را شادی مردم و شور و نشاط اجتماعی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار