رفع مشکلات مسکن مهردهلران دردستورکار

فرماندار دهلران در بازدیداز واحدهای مسکن مهر دهلران و دیدار با اهالی برخی از این واحدها اظهار کرد: مالکان باید برای رفع مشکلات با مسئولان همکاری کنند تا شاهد تسریع در ارائه خدمات باشیم.
کد خبر: ۲۴۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 12 June 2016

فرماندار دهلران در بازدیداز واحدهای مسکن مهر دهلران و دیدار با اهالی برخی از این واحدها اظهار کرد: مالکان باید برای رفع مشکلات با مسئولان همکاری کنند تا شاهد تسریع در ارائه خدمات باشیم.

 

به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر این شهرستان با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان گفت: مشکلات، آب شرب، آسفالت معابر، مخابرات و نصب علمک گاز از جمله مواردی است که بر طرف کردن آنها باید در دستور کار متولیان قرار گیرد.


وی بر ضرورت رفع مشکلات زیر ساختی مسکن مهر به همت دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد و افزود: بزودی عملیات اجرایی برای حل این مشکلات آغاز می شود.

فرماندار دهلران همچنین در بازدید میدانی با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان از واحدهای مسکن مهر دهلران و دیدار با اهالی برخی از این واحدها اظهار کرد: مالکان هم باید برای رفع مشکلات با مسئولان همکاری کنند تا شاهد تسریع در ارائه خدمات باشیم.

سبزی بر ضرورت رفع مشکلات آب و فاضلاب و نصب علمک گاز این واحدها تاکید کرد و یادآور شدد: شهرداری برنامه ریزی لازم را در 15 روز آینده برای آسفالت معابر واحدهای مسکن مهر دهلران در دستور کار قرار دهد.

وی از تکمیل شبکه های آب شرب و فاضلاب، شبکه گاز و برق واحدهای مسکن مهر خبر داد و گفت: دولت خدمات خوبی با هزینه های زیادی در این بخش ها انجام داده ولی باید نواقص زیر ساختی نیز بر طرف شوند.

فرماندار دهلران با اشاره به تقبل 60 درصد هزینه های انشعاب آب، برق و فاضلاب واحدهای مسکن مهر توسط وزارت نیرو، تاکید کرد: 40 درصد مابقی هزینه نیز به همت دستگاه های خدمات رسان و راه و شهرسازی تامین و پرداخت می شود.

سبزی با اشاره به عزم دولت تدبیر و امید برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و تحویل آنها به متقاضیان افزود: دستگاه های خدمات رسان باید با جدیت بیشتری نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار