معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛

ایستادگی ملت مظلوم غزه و فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی برگرفته از تفکر امام حسینی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت : مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم غزه و فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی برگرفته از تفکر امام حسینی است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 21 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی بیان داشت : شهدا و جانبازان فداکاری کردند تا اسلام ناب محمدی ماندگار در کشور اسلامی بماند و پرچم ایران اسلامی سرفراز باشند.

وی افزود : نیروهای مسلح سرباز ولایت اند و آماده‌ی جان‌فشانی برای دفاع از سرزمین و از حریم ولایت بوده و برای دفاع از مظلومان عالم در هر عرصه‌ای آماده اجرای فرمان ولی امر مسلمین هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ادامه داد : امروز در غزه صحنه‌های بسیار دردناکی در حال رقم خوردن است و آن‌چه خودنمایی می‌کند و خود را نشان می‌دهد، تفکر امام حسینی در مقابل جبهه کفر و استکبار جهانی است و در غزه فریاد یا حسین(ع) سر داده می شود.

حسنی تاکید کرد : هر روز فرماندهان عالی‌رتبه آمریکا،اروپا و سرانشان در رفت‌وآمد به سرزمین های اشغال فلسطین هستند، امروز رژیم اشغالگر قدس در تنگنا و گرداب فرورفته است، با سلاح‌های جدید و تجهزات به روز از رژیم غاصب اسرائیل حمایت می کنند اما در برابر مقاومت و ایستادکی مردم مظلوم غزه ناتوان و عاجز هستند.

وی یاد آور شد : مدعیان دروغین حقوق بشر، هر روز جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم متهم می کنند اما آنها کسانی هستند که سلاح‌های اتمی را بر روی مردم ژاپن ریختند در آن واحد صدها هزار انسان بی‌گناه را کشتند، آن‌ها تروریست‌ها را در دامن خودشان برای ترور و کشتار مردم بی‌گناه ایران آموزش و هدایت کردند و پیامد آن شهادت بیش‌از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران براثر عملیات‌های تروریستی بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: نخبگان، دانشمندان کشور و عناصر علمی و پیش برنده توسعه ایران اسلامی را به شهادت رساندند، امروز شاهد هستیم که آنها پیچیده‌ترین روش‌ها را برای ترور مردم مظلوم فلسطین و غزه به کار می برند و در جدیدترین روش ترور آنها، ترور بر مبنای سایبری است و از این تکنولوژی برای کشتن انسان‌های بی‌گناه به‌صورت دسته‌جمعی و در آن واحد استفاده می کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار