دکتر آقازاده: رشادتها ، راهنمایی و هدایت های حجت الاسلام حسنی برای این استان غنیمت بوده، هست و خواهد بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه روز سه شنبه 4 اسفند ماه 1394 با مجاهد نستوه حضرت حجت الاسلام غلامرضا حسنی دیدار کردند .
کد خبر: ۱۸۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 23 February 2016

 به گزارش محمدی خبرنگار  تابناک آذربایجان غربی در این دیدار صمیمی، حجت الاسلام حسنی طی سخنانی ضمن تشکر از این دیدار گفت: امام خمینی (ره) بزرگ مردی در دنیا بود که توانست علم را به عمل تبدیل کند و همتایی برای او در دنیا وجود ندارد.

 وی افزود: ملت ایران در سایه رهبری امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، ملتی با آموزه های دینی بوده و از نظر تعداد افرادی که به فرائض دینی از جمله اقامه نماز می پردازند بیشتر از سایر کشورهای دنیاست. بنابر این قدر این نعمت را باید بدانیم و انصافاً مردم نیز با دادن جان ، مال و خون خود در راه انقلاب ، حمایت از آن را اثبات کرده اند.

 حجت الاسلام حسنی افزود: بنا بر این لازم است زحماتی را که برای رسیدن به این نعمت انجام شده ، قدر بدانیم و همچنین ویژگی های امام خمینی (ره) را به نسلهای آینده و آنان نیز به نسلهای آتی منتقل نمایند که این دین تا ظهور امام زمان (عج) باقی بماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز طی سخنانی گفت: دانشگاه دارای 16000 کارمند و 380 هیات علمی می باشد و از اول انقلاب نیز تاکنون تلاشگران عرصه سلامت اعم از کارکنان و اساتید هم در خدمت مردم و هم در خدمت انقلاب بوده و هستند .

پزشکان، پرستاران و بهیاران و بسیاری دیگر کارکنان در دوران دفاع مقدس نیز در خطوط مقدم جبهه ها و همچنین در بیمارستانها به وظیفه خود عمل نموده اند.

دکتر آقازاده اضافه کرد: ما نیز به این افتخار نایل آمده ایم که در دورانی زندگی کرده ایم که هم عصر یا دوران رهبری امام خمینی (ره) بوده است و همچنین افتخار می کنیم که امام خمینی (ره) پیروانی و نمایندگانی همچون شما را در استان داشتند که جوانان را به سمت و هدفی که مد نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده هدایت کرده اید.

 وی افزود : در زمان انقلاب ما جوانان بودیم، امام (ره) از طریق روحانیونی که در منطقه مورد وثوق بودند پیامهایشان را به جوانان می رساندند و شما نیز جزو افرادی بودید که تاثیرگذاری بسیار زیادی هم در استان و هم در کشور داشتید. بطوریکه در از بین بردن بحرانهای مختلف منطقه از جمله در ارومیه، نقده،قارنا ، سرو و آزادسازی پادگان پیرانشهر نقشی ارزشمند در هدایت مردم داشتید و حتی کفن پوش پیشقدم حل این مشکلات بودید که هیچگاه فراموش نخواهد شد و رشادتها ، راهنمایی و هدایت های شما برای این استان غنیمت بوده، هست و خواهد بود و آرزوی سلامتی و طول عمر برای شما داریم.

رئیس دانشگاه همچنین گفت : یکی از توفیقات بنده این است که چندین سال همسایه حاج آقا حسنی هستم و باید بگویم  ایشان در رعایت حقوق همسایه ها نیز همیشه تاکید داشته و در جهت آرامش آنان تلاش می کرد .

البته هر از چندگاهی نیز مطالب و خاطراتی خوش از دوران انقلاب توسط دکتر آقازاده و حاج آقای حسنی رد و بدل می شد که بر صمیمیت مجلس می افزود و گل زیبای لبخند بر لبان حضار می شکفت .

قائم مقام وزیر در استان همچنین از روند درمانی ایشان جویا شده و دستورات و توصیه های لازم پزشکی را صادر نمود .

حجت الاسلام حسنی نیز در پایان ، دعای خیر را بدرقه راه میهمانان کرد .

گفتنی است در این دیدار تابلوی تقدیر به پاس تشکر از تمامی تلاشها و مجاهدتهای مجاهد نستوه حجت الاسلام حسنی ، توسط دکتر آقازاده تقدیم وی شد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار