دستگيری 34 سارق و مالخر در 72 ساعت گذشته در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از اجرای طرح پاکسازی و دستگيری سارقان و مالخران در سطح شهرستان های انتظامی استان به مدت 3 روز خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 17 January 2016
رئيس پليس آگاهی استان از اجرای طرح پاکسازی و دستگيری سارقان و مالخران در سطح شهرستان های انتظامی استان به مدت 3 روز خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا اميری اظهار داشت: برابر برنامه های عملياتی سال 94 طرح مذکور به مدت 72 ساعت با اتخاذ برنامه های ارائه شده و در نظر گرفتن ملاحظات ستادی و بهره گيری از توان ساير واحد های انتظامی با شناسايی نقاط آلوده در سطح شهر به صورت ويژه برگزار شد.

وی افزود: در پی شکايت تعدادی از شهروندان مبنی بر انواع سرقت در نقاط مختلف شهر، لذا پيگيری موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهی استان بيان داشت: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند موفق به دستگيری 5 نفر سارق حرفه ای در حين سرقت شدند.

سرهنگ اميری عنوان کرد: پس از بازجوئی های به عمل آمده از متهمان به ناچار لب به اعتراف گشوده و 21 فقره سرقت با همدستی 15 سارق ديگر اقرار کردند.

گفتنی است، متهمان ضمن همکاری با پليس به همدستی با 14 مالخر معترف و همه ی صحنه های سرقت بازسازی شد.

رئيس پليس آگاهی استان گفت: بنابر اعترافات سارقان و بازجوئی های انجام شده، سرقت های به وقوع پيوسته شامل 6 خودرو، 42 عدد باطری خودرو، 4 دستگاه تلويزيون، 22 عدد گوشی تلفن همراه و ساير سرقت های خرد ديگر می باشد.

سرهنگ امیری از شهروندان خواست ضمن نگهداری از اموال خود، آنها را با وسائل ايمنی تجهيز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار