قلى زاده شب گذشته خبر داد؛

امید هرندی بی خیال استعفاء نمی شود!

به گزارش تابناک گیلان،قائم مقام داماش در ادامه افزود: اما طى تماس که با ایشان در دیروز و دیشب برقرار کردیم، امید خان ضمن تشکر از حسن نظر باشگاه نسبت به خود اعلام کرد که با توجه با اعتراض هواداران و قولى که او به هواداران داماش مبنى بر استعفا داده است، صلاح نمى داند که...
کد خبر: ۱۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 25 March 2015
وى در ارتباط با حضور یا عدم حضور امید هرندى در تمرینات تیمش گفت: پس از استعفاى ایشان آقاى عابدینى خواستار ماندن آقاى هرندى در داماش بود و عقیده داشتند که در این شرایط حساس تغییر سرمربى به ضرر داماش خواهد بود.

به گزارش تابناک گیلان،قائم مقام داماش در ادامه افزود: اما طى تماس که با ایشان در دیروز و دیشب برقرار کردیم، امید خان ضمن تشکر از حسن نظر باشگاه نسبت به خود اعلام کرد که با توجه با اعتراض هواداران و قولى که او به هواداران داماش مبنى بر استعفا داده است، صلاح نمى داند که دوباره در داماش مشغول به کار شود و بر عدم بازگشت شان به تیم اصرار ورزیدند.

قلى زاده در خصوص نحوه ادامه فعالیت داماش گفت: ما فعلا با همان کادرفنى به کار خود ادامه خواهیم داد و در صورت نیاز تصمیمات بعدى را اخذ خواهیم نمود.

وى اظهار داشت: مطمئن هستیم که با یارى خداوند و تلاش بازیکنان و کادر فنى و پشتیبانى هواداران و مسئولین مى توانیم سهمیه گیلان را در لیگ دسته اول حفظ نماییم.

قائم مقام داماش با اشاره به دو بازى حساس این تیم در خانه گفت: ما روى حمایت هواداران داماش حساب ویژه اى باز کرده ایم و امیدواریم که در دوبازى باقى مانده خانگى به مانند تمام این سال ها با تمام وجود پشت تیمشان بایستند و از داماش حمایت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار