امکان برگزاری بازی صبا و ملوان در قم وجود ندارد

کد خبر: ۱۴۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 09 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم گفت: امکان برگزاری مسابقه تیم‌های صبای قم و ملوان بندر انزلی در این ورزشگاه وجود ندارد.

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از بارش سنگین برف اخیر در قم، زمین چمن ورزشگاه یادگار امام چندان وضعیت مناسبی ندارد و هیچ قولی برای آماده‌سازی این ورزشگاه در روز بازی صبا و ملوان نمی‌دهم.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 20 سانتیمتر برف یخ‌زده رو چمن ورزشگاه قرار دارد و امکان اینکه بتوانیم زمین را آماده دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر بین صبای قم و ملوان بندر انزلی کنیم هرگز وجود ندارد و به عوامل برگزاری این بازی توصیه می‌کنم از هم اکنون به فکر تعویق این دیدار یا تعویض مکان برگزاری این بازی باشند.

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم افزود: تاکنون پیگیری‌های صورت گرفته به نتیجه نرسیده است، نه مسئولین به فکر هستند و نه کسانی که مرتبط با برگزاری بازی‌ها هستند، در این چند روز مرتب این موضوع را به افراد مرتبط گوشزد کرده‌ام اما مطمئنم که در روزهای تعطیلی به سراغ استراحت خود می‌روند و روز بازی از ما انتظار دارند که برای آماده‌سازی زمین مسابقه در این شرایط آب و هوایی، معجزه کرده باشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در چارچوب دیداری از هفته چهاردهم رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور جام خلیج‌فارس قرار است از ساعت 15:15 دقیقه عصر روز یکشنبه بیست و دوم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار