مدیر کل صمت گیلان:

احیای واحد‌های صنعتی راکد در گیلان

کد خبر: ۱۰۳۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ 17 April 2022

مدیر کل صمت گیلان: ۱۲۰ واحد صنعتی راکد در استان احیاء می‌شود.

به گزارش تابناک گیلان؛ مدیرکل صمت گیلان از احیا و فعال‌سازی ۱۲۰ واحد صنعتی تملک شده گیلان خبر داد و گفت: عزم مسئولان استان بر فعال سازی واحد‌های صنعتی و جلوگیری از هدر رفت بیشتر منابع و سرمایه گذاری است.
تیمور پورحیدری در اولین نشست ستاد احیا و فعال‌سازی واحد‌های صنعتی گیلان افزود: مسئولیت توقف تولید و عواقب آن بر عهده بانک و یا هر نهاد‌ی است که آن شرکت صنعتی را تحت تملک گرفته و به تعطیلی کشانده است.
وی تاکید کرد: واحد‌های صنعتی به هر شکل ممکن مسائل حقوقی و چالش‌های آن را در اسرع وقت رفع و تعیین تکلیف کنند تا این واحد‌ها بلافاصله به چرخه تولید بازگردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در گیلان ۱۲۰ واحد تولیدی در تملک بانک‌ها، تامین اجتماعی و سایر نهاد‌ها ست گفت: بایستی با برنامه زمانبندی دقیق این واحد‌ها را یا خود مالکان فعال کنند و یا از طریق مزایده به افراد ذیصلاح واگذار شود.
وی بهره مندی از توان داخلی و مراکز علمی را در احیاء واحد‌های راکد در اولویت دانست و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و مراکز پژوهشی برای توانمندسازی و ارتقای دانش فنی و تولید در اولویت قرار دارد تا از وضعیت ماشین آلات فرسوده قبلی فاصله بگیریم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار