قائم مقام ستاد مردمی پزشکیان در گیلان:

پیشرفت کشور را به منافع جناحی گره نزنیم

کد خبر: ۱۱۷۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸ 07 July 2024

به گزارش تابناک گیلان، محمود قاسم‌نژاد، قائم مقام ستاد حامیان مردمی مسعود پزشکیان در استان گیلان و معاون سیاسی اسبق استاندار دولت تدبیر و امید در گیلان، در مراسمی، از تلاش‌ها و زحمات روسا، قائم مقام ها، مشاورین و اعضای ستادهای حامیان مردمی دکتر پزشکیان در سراسر استان گیلان قدردانی کرد.

وی با تبریک به مناسبت پیروزی غرورآفرین دکتر پزشکیان در کارزار ملی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از تلاش‌های متعهدانه تمام اعضای ستادهای مردمی در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکر کرد و ضمن اشاره به حضور مردم در صحنه، گفت: در این راستا، مقام معظم رهبری نیز فرمودند که مردم عزیز، با احساس مسئولیت به میدان آمدند و صحنه‌ای گرم و پرشور آفریدند.

قاسم‌نژاد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری حسینی، از برنامه ریزی مناسب برای نشستی بزرگ‌تر با جمعیتی گسترده‌تر پس از ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.

قائم مقام ستاد حامیان مردمی دکتر پزشکیان در استان گیلان با بیان این که ستاد حامیان مردمی تنها بر پایه اعتماد به ظرفیت مردم، راستگویی، پرهیز از دروغ و اجرای عدالت و حق برای جامعه، به مسئولیت خود پرداخته است، گفت: با اعتماد به همدیگر و اعتقاد به توانمندی دکتر پزشکیان، مسیر پیروزی را برای مردم و کشور طی کردیم.

قاسم‌نژاد افزود: امید داریم این مسیر روزنه‌ای برای آرامش و رفاه نسبی برای مردم عزیز کشور و به ویژه اشتغال و ازدواج جوانان باشد که در نتیجه سیاست‌های نادرست اتخاذ شده در کشور آسیب دیده است.

وی با اشاره به تفاوت معنادار در میزان مشارکت در دو دور از انتخابات اخیر، توضیح داد: هیچ حکومتی بدون نظر و تایید مردم به رشد و موفقیت نمی‌رسد و بنابراین ضرورت دارد در کنار همدیگر به سمت توسعه کشور گام برداریم.

قاسم‌نژاد گفت: آن‌هایی که در مسیر رقابت، در کنار دکتر پزشکیان بودند، به پیشبرد اهداف رئیس جمهور منتخب کمک کنند و مسیر پیشرفت را به منافع جناحی گره نزنند.

وی با تشکر از اعضای ستاد مردمی، همراهان جوان و خبرنگاران و اصحاب رسانه که در این ایام حامی و یاور دکتر پزشکیان بودند، ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند و باتجربه، شرایط بهتری برای آینده استان و کشور فراهم کرد.

قاسم‌نژاد اظهار کرد: با پایان کارزار انتخابات، اکنون باید تمام گروه‌ها و چهره‌ها را برای منافع کشور بسیج کنیم و در کنار خود بیاوریم.

وی اظهار کرد: علی رغم رفتارها و بی‌مهری‌هایی که به افراد دلسوز در استان شد، ما اهل تصفیه حساب نیستیم و کاری می‌کنیم چهره‌های توانمند، منشأ خدمت به مردم باشند.

قائم مقام ستاد حامیان مردمی دکتر پزشکیان در استان گیلان در پایان سخنان خود از طرفداران تمام کاندیداها که مردم را پای کار آوردند، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار