رئیس آموزش و پرورش نیشابور:
رئیس آموزش و پرورش نیشابور گفت: بیش از 63 هزار دانش‌آموز در نیشابور همزمان با آغاز مهرماه راهی مدارس می‌شوند.
کد خبر: ۹۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶ 21 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید جواد قوامی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه 63 هزار دانش‌آموز نیشابوری در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل می‌شوند، اظهار کرد: این تعداد دانش‌آموزان در 2 هزار و 600 کلاس درس در مقاطع مختلف و در 500 آموزشگاه شهرستان نیشابور سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

وی افزود: تعداد 5 هزار معلم نیز برای تدریس در مدارس نیشابور سازماندهی شده‌اند و در سال جدید در شهرستان با کمبود معلم روبه‌رو نیستیم.

قوامی‌نژاد در راستای آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی، گفت: تعمیرات مورد نیاز 200 مدرسه برای شروع سال تحصیلی جدید صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به ایزوگام پشت‌بام 41 مدرسه، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، آسفالت و محوطه‌سازی بیش از 55 آموزشگاه، زیباسازی و رنگ‌آمیزی 70 مدرسه و همچنین دیوارکشی و فنس‌کشی مدارس شهرستان اشاره کرد.

رئیس آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما از لحاظ کیفیت آموزشی در سال جاری، رشد قابل قبولی داشته‌اند به طوری که فقط در رشته‌های پزشکی بیش از دو برابر سال گذشته یعنی 43 نفر در دانشگاه‌های دولتی معتبر سراسر کشور پذیرفته شده‌اند.

قوامی‌نژاد در پایان از والدین در خواست کرد که در سال تحصیلی جدید با مشارکت در برنامه‌های آموزش و پرورش نیشابور این نهاد بزرگ آموزشی را یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار