جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور کارکنان و و خانواده ها در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک سازمانی این منطقه برگزار شد
کد خبر: ۱۱۶۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸ 10 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)، گفت: امروز دختران و زنان ما دوشادوش مردان در عرصه‌ های مهم علمی، فن آوری و ورزشی فعال هستند و با تلاش روز افزون خود چهره‌ای متفاوت از دختران را به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره اینکه دشمنان همواره با ابزار رسانه‌ ای و شعار‌ های عوام فریبانه به دنبال تضعیف جایگاه زنان در جامعه هستند، اظهار کرد: بانوان می‌توانند با الگو قرار دادن شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) در تمام ابعاد موفق و سر بلند باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با بیان اینکه یکی از مهمترین فضایل حضرت معصومه(س) عشق به ولایت بود، افزود: امام رضا(ع) نیز بارها در خصوص ثواب زیارت و جایگاه حضرت معصومه(س) سخنانی رابیان کرده اند که این امر نشانگر شان این حضرت است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به نقش و جایگاه دختران در فرهنگ اسلام، خاطرنشان کرد: دختران و مادران امروز قشر پیشرو جامعه در دوران انقلاب بودند و با شجاعت، مردان را به خیابان‌ها آورده و در تداوم انقلاب، فتنه‌ های مختلفی را پشت سر گذاشته و نقش مهمی داشتند.

این مراسم با بخش های استند آپ کمدی، طنز و برگزاری مسابقه ادامه و با تجلیل از اسامی مبارک فاطمه و معصومه خاتمه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار