رییس سازمان بسیج سازندگی در اصفهان گفت: توافق نامه راه اندازی ۸۰۰ نیروگاه تجدید پذیر خورشیدی مقیاس کوچک در مناطق محروم استان اصفهان امضا شد.
کد خبر: ۹۶۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ 03 June 2021

رئیس سازمان بسیج سازندگی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی برای راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک خانگی به بسیج سازندگی واگذار شده گفت: تمام ساز و کار‌ها اندیشیده شده و ثبت نام‌ها و معرفی به بانک‌ها صورت گرفته و نصب تجهیزات در دستور کار قرار گرفته و با بهره برداری در دهه کرامت بسیاری از خانواده‌ها در تامین برق خودکفا می‌شوند.

سردار محمد زهرایی با بیان اینکه نیروگاه‌های خورشیدی با همکاری توانیر و کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق محروم راه اندازی می‌شود افزود: نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک در تامین امنیت پایدار و جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی بسیار موثر است.
وی گفت : با راه اندازی این نیروگاه‌های خورشیدی یک درآمد ثابت هم برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود و به معیشت آنان کمک می‌کند و این یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.
این توافق نامه برای راه اندازی ۸۰۰ نیروگاه تجدید پذیر خورشیدی مقیاس کوچک  ۵ کیلو وات بین بسیج سازندگی سپاه و شرکت توزیع برق استان اصفهان امضا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار