فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ماجرای تیر خوردن دختری جوان در جریان تعقیب و گریز پلیس با سارقان در منطقه سردار جنگل خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 09 March 2021
دختر جوان در تعقیب و گریز پلیس تیر خورد!

 

به گزارش تابناک سمنان سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران درباره فیلم‌های منتشر شده مبنی بر تیر خوردن دختری جوان در یک تعقیب و گریز پلیسی عنوان کرد: همکاران من در کلانتری 140 باغ فیض پس از بررسی پلاک یک خودرو، متوجه سرقتی بودن آن شدند و تعقیب و گریز طولانی با سارقان انجام شد.

وی افزود: در ادامه این تعقیب و گریز هم از سمت پلیس و هم از سمت متهمان تیراندازی صورت گرفت، در این بین یک دخترخانم جوان که همراه با مادرش در خیابان حضور داشت، مجروح شد که همکاران بنده به علت مجروح شدن این خانم،تعقیب و گریز را رها کرده و این دختر جوان را به بیمارستان رساندند.

رحیمی تصریح کرد:حال وی رو به بهبود است.ما به دنبال سارقان هستیم و اطلاعاتی خوبی را از آنها به دست آورده‌ایم.این موضوع که عنوان می‌شود این دختر خانم و مادرش توسط سارقان گروگان گرفته شده بودند، صحت ندارد و خانواده وی در ابتدا کمی احساسی صحبت کردند.

وی در انتها گفت: به محض اطلاع از این حادثه دستور دادم که این دختر جوان با هزینه نیروی انتظامی و بهترین پزشکان درمان شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار