جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به قدرت بالای پدافند غیرعامل و وضعیت مطلوب زیرساخت‌ها در کشور، گفت: استان سمنان عملکرد خوبی در حوزه پدافند غیرعامل داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ 30 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، محسن ساسانی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان، با اشاره به خطر احتمالی حملات سایبری در جهان، بیان کرد: بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

او با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این سازمان برای تامین نیاز‌های اساسی در شرایط بحرانی، گفت: براساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل باید ۳۰ درصد نانوایی‌های استان دوگانه‌سوز شود و برای شهر‌های بزرگ نیز نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

ساسانی با بیان اینکه پیش‌بینی و پیشگیری دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، ادامه داد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی تاکید کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در استان، استاندار هر استان است.

او افزود: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل درباره سیاست‌ها و ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل بوده است که این کار برای آمادگی بیشتر در سطح کشور، در دستور کار سازمان پدافند غیرعامل قرار دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار