معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان خبرداد؛
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: بر اساس بررسی ها و تحلیل نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌های پیش‌یابی در هفته جاری شاهد بارش برف و کاهش شدید دما در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 18 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط خبرگزاری مهر کردستان، علی پناهی گفت: امواج بارشی به تناوب تا روز پنج شنبه نیمه غربی کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهند و این شرایط موجب مه، وزش باد و در برخی ساعات بارش برف و باران خواهد شد که در ارتفاعات و گردنه‌های استان به شکل کولاک برف خواهد بود.

وی افزود: در روز چهارشنبه بارش‌ها همه استان کردستان را در بر خواهد گرفت و عمده این بارش‌ها در نیمه غربی استان خواهد بود.

پناهی خاطرنشان کرد: شدت و مقدار بارش‌ها طی این مدت برای نیمه غربی استان از جمله شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد و غرب شهرستان‌های سقز خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط یادشده اختلال در تردد‌های بین شهری و روستایی، در مناطق یاد شده دور از انتظار نخواهد بود و برای نیمه شرقی استان بارش‌ها بجز روز چهارشنبه قابل توجه برآورد نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان اظهار کرد: از روز چهارشنبه با توجه به ورود شاخه اصلی سامانه بارشی به نیمه غربی کشور و به دنبال خروج آن از صبح پنجشنبه، شاهد کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دما در سطح استان خواهیم بود و یخبندان شبانه و صبحگاهی شدیدی در سطح منطقه حاکم خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار