معاون مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ۴۷۳ نفر از کارگران و کارفرمایان این استان در سی و دومین جشنواره امتنان شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 16 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، فرزاد پیشکاری اظهار داشت:این افراد برای حضور در عرصه رقابت‌های مرحله مقدماتی سی و دومین جشنواره امتنان در سه بخش کارگران، واحد‌های نمونه و گروه‌های نمونه در سامانه Emtenan.mcls.gov.ir شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این جشنواره هر سال در سه مرحله مقدمات، استانی و مرحله کشوری انجام می‌شود و هم اکنون داوران بخش استانی این جشنواره متشکل از سازمان‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و فنی و حرفه‌ای استان انتخاب و در حال تکمیل مدارک خود در سامانه هستند.

پیشکاری یادآور شد: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های کارگران و تشویق نیرو‌های کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقا هر چه بیشتر فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری است.

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: پس از برگزاری جشنواره استانی بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی انجام می‌گیرد و در نهایت منتخبان کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می‌شوند.

وی تاکید کرد: در فرآیند ثبت نام، کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص‌های طرح (ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب کنند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب و به کمیته فنی کشوری معرفی می‌کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار