رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خبر داد؛
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون متأسفانه در حوادث مختلف در سطح شهر ۴۶ نفر مصدوم شدند و ۱۸ نفر جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 11 January 2021
به گزارش تابناک کردستان، سهیل فضل وزیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس رسالتی که بر عهده نیرو‌های آتش نشانی وجود دارد اقدام به خدمت رسانی به شهروندان در ایستگاه‌های هشت گانه آتش نشانی کرده ایم.

وی افزود: از ابتدای سال تا پایان آذرماه یک هزار و ۲۵۶ عملیات داشته ایم که ۸۲۰ مورد آن‌ها اطفای حریق بوده است و بیشترین میزان حوادث شهر سنندج را به خود اختصاص داده است.

فضل وزیر اعلام کرد: در این مدت همچنین ۸۷ مورد عملیات در خصوص خودرو و ماشین آلات، ۸۵ مورد در مورد ساختمان، ۱۹ مورد تجاری و مابقی نیز مربوط به انبارها، مراکز اداری و صنعتی، واحد‌های آموزشی، تأسیسات شهری، خفگی و گاز گرفتگی، سقوط در چاه، حمله حیوانات وحشی و سقوط اشیا و اجسام بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: متأسفانه در این حوادث ۴۶ نفر از شهروندان مصدوم شده و ۱۸ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار