مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در سروآباد گفت: بنیاد مستضعفان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال در ۸۵ پروژه و برنامه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان هزینه کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 10 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، محمد علی ویسی با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ طرح از این تعداد آماده بهره‌برداری و مابقی پروژه‌ها دارای پیشرفت بالای ۶۰ درصد است اظهار داشت: توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ضروری و اولویت‌دار از جمله آبرسانی، آب شرب، فاضلاب، آبخیزداری، راهسازی و مسجد از جمله طرح‌های مورد هدف نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در این شهرستان است.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی بنیاد مستضعفان در ۲ حوزه زیرساخت‌های ضروری شامل راهسازی، احداث مدرسه، خانه عالم روستایی، آبرسانی، آبخیزداری و زیرساخت‌های اقتصادی شامل احداث آبشخور دام و حوزه آبگیر، کانال آبیاری و آبرسانی به باغات بوده که با هدف کمک به افزایش درآمد روستاییان است.

علی‌ویسی با بیان اینکه تاکنون در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه ۳۰ میلیارد ریال به اقشار آسیب پذیر سروآباد کمک شده است یادآور شد: ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خُرد و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کلان نیز در شهرستان به بانک معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه در همه طرح‌ها دستگاه‌های مرتبط از طراحی تا نظارت و تحویل طرح حضور مستمر دارند، اظهار داشت: پروژه‌ها با مشارکت دستگاه‌های دولتی اجرا می‌شود و مشارکت بنیاد در آن‌ها از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد است.

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در سروآباد تاکید کرد: پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی این شهرستان که توسط دستگاه‌های دولتی به بنیاد مستضعفان معرفی می‌شود و در دستور اجرا قرار می‌گیرند و هیچ طرحی را به صورت جدا یا مستقل اجرا نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: در چهارمین نشست مسوولین نهاد‌های پیشرفت بنیاد مستضعفان که در مشهد برگزار شد از نهاد آبادانی و پیشرفت سروآباد با توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی متناسب با نیاز‌های شهرستان، جلب مشارکت مردمی و دستگاه‌های دولتی در اجرای پروژه‌ها به عنوان شهرستان برتر کشوری تقدیر شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار